Lock i öronen o lite till..

Vi var ju faktiskt i Sthlm även i Torsdags och Fredags....
På Torsdan käkade vi lunch allihop, då även med sonen D´s far.
Efter det åkte dom två hem och vi tog det lite lugnt och diskade mm.
Senare åkte vi hem till B´s mamma A och fikade, trevligt=).
Vilken utsikt hon har från sin bostad, man såg ju nästan hela Sthlm! Underbart!
Sen åkte vi tillbaks till S o B och packade in allt i bilen, åter blev bilen proppad, även fast vi var en person mindre då sonen D åkt före..ojojoj!
Var väl hemma runt åtta och sen blev det bara tv och sova, då vi åkte in till Sthlm igen i Fredags....fram o tillbaks vilka knäppisar va!!!
Men annars hade det nog inte blivit mycket till shopping av för oss=0.
Sonen som även fick pengar i jul hade bestämt sig att köpa ett Guitar hero redan innan, sagt och gjort
+ en del spel till ps2 med...shopping galen son=))).
Dotter S ställde sig utanför Gina långt innan öppnandet, tur var väl det, för senare då jag o dotter R skulle in var det som rena myrstacken HUUUUALIGEN! Jag väntade utanför då dotter köade=/.
Jag köpte mig däremot en väldigt dyr platt tång "mamma Mia" mitt dåliga samvete...ångest mm har smygit sig på" ALDRIG mer slösa, sån är inte jag!!! Icke!
Vi shoppade och åkte senare iväg och käkade, pizza...gott just då men fick inte i mig speciellt mycket, nja pizza är inget för mig=///. Slarvmat!
Hem åkte vi sen igen då och bara slappade och glodde på tv:n.
På Lördagen föreslog maken N-je...men NEEEEJ sa jag, trött i mina ben och ville vila och slöa!
Sen hade jag vaknat med konstigt lock i mina öron, skiiiitjobbigt, alla ljud var hemska och jag orkade inte prata, skönt för familjen kanske hahaha...
Så idag åkte vi "ja locket i öronen var borta", lämnade tillbaks en parfym och en gitarr och kollade runt lite i dom affärer som var öppna=).
Hittade mig ett par Nike skor på rean inne på Intersport "passande nu då jag ska gå varje dag! "återkommer om det"
Dotter R hittade sig en adidas tröja och sonen braller..annars var där inte mycket att jubla över,
 "är ingen fan av Intersport heller=///.
Blev även jysk där vi endast hittade glasunderlägg i glas så inte katten gnager sönder hehe,
hon har  tuggat 4 st morr! Kattf-n haha..söt iaf=).
Mat inhandlades och nyttig frukost som jag kört med ett bra tag "återkommer där med"....
Sen bar det iväg hem igen.. då våra magar 4 var hungriga.....
Inget mer åkande nu på ett tag Phu!
Imorrn..hm "kollar klockan" mer idag då ska maken jobba...TRÅKIGT! Och jag...jag ska röja förrådet böööööl!

Kanske dax att krypa till kojs då, så man har krafter imorrn...en stärkande morgonpromenad ska det oxå bli!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Elin Upplyser

Julen passerade utan några större bekymmer ;) Hur har din varit?

2008-12-29 @ 02:22:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin Upplyser

God fortsättning!

2008-12-29 @ 02:24:59
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Jag har hört att man ska shoppa sig igenom en lågkonjuktur och ni gjorde vad ni kunde L

Ha ett riktigt gott nytt år!

2008-12-29 @ 07:26:01
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kira är knäpp, hon äter ju allt.. haha.. min julbock och era glasunderlägg... haaha ;D



Kunde Jerry ha jeansen förresten?

2008-12-29 @ 10:14:31
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: lina

låter som ni hunnit med en hel del!

2008-12-29 @ 16:02:26
URL: http://juniolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0