Svettig!

Mitt nya år har redan startat, kan mellandagsreor tjuvstarta innan så kan så även jag=).
Jag har begett mig in i träningens värld och tänker fortsätta med det=).
Adjöss godisfrossa mm....
Jag tänker träna varje dag och må gudomligt bra!
Inget ska få stoppa mig och ingen så heller hindra mig!
Så....
Började denna underbara morgon med ett pass på crosstrainern i 15 min= Jag brände 55 cal, och dessa 15 min motsvarade ca 4 km!
Ska senare ta min promenad..snabb walking! Ca 30 min tar den.
Jag kommer må toppen liksom kroppen=).

Ha en underbar morgon o dag!

Dags för frukost.....

Kommentarer
Postat av: linda

vad duktig du är!

men visst är det skönt!



vaD ska du ha för dig på nyår då?

god mat och ännu bättre sällskap?

2008-12-29 @ 09:31:31
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: soffie

wow va duktigt av dej,

själv har jag varit ute på promenad varje dag minst 40min känns super!

ha en härlig dag

2008-12-29 @ 09:34:38
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0