Dagens bloggare...

Måste jag ju ha=) Idag går stjärnan till min underbara dotter nr 2...alltså...."trummvirvel".....
Kirabira!!!



Hon blir tonåring nu i sommar detta lilla spjuver..Hon har en otrolig humor och är alltid fylld av skratt, säg någon som skrattar så gott som hon=).
Hon skriver om "härm apan", sina djur och lägger ut lite bilder=)
Hon ska bli veterinär säger hon, och bo på en bondgård då hon är vuxen=)
Hon är enormt galen i djur, bortsett småkryp då!
Själv tror jag hon skulle passa alldeles utmärkt som skådespelare, hon har det där lilla extra=), men det lär inte så bli så djurgalen som hon är, även fast hon medverkar i en teatergrupp, och har släkt i skådespelarkarriären=).
Blir nog en j-la humoristisk veterinär iaf av denna tjej!
Kram Mamii!

2animated234.gif
Och glömde en sak...Hopplöst förälskad i färgen Rosa=)))


Kommentarer
Postat av: Dotter

Vi får väl se kanske en blandning. Fifty fifty=). Vi får väl se om några år=). Jag ska iaf ha en bondgård=D. Somsagt kanske båda och=). Kram kram.

2008-02-22 @ 20:57:32
URL: http://www.kirabira.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har lagt inne dina steg med en observation att du tappat räknaren..*L*
Vi kör på i morgon igen!!
Vinet smakar helt ok...än så länge..men har inte druckit så mycket än..*L'

hOPPAS du får en underbar fredagskväll!

2008-02-22 @ 22:12:52
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja det är jobbigt också att de blir stora som det samtidigt är skönt!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Sus

2008-02-22 @ 23:32:07
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Annsingen

God Morgon min vän! Hopppas allt är bra! Här blåser det friskt ute! KRAM!

2008-02-23 @ 06:56:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, jaa vet ingen som smittar av sig sitt skratt på mig så mkt som hon gör. Alltid glad är precis vad hon är. Underbar! Hoppas allt är bra med er. Kraamis!

2008-02-24 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0