Gör precis som Annsingen då=)))

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Huvudvärk, genast sinade humöret=/
Favoritgodis: Choklad..alltid=))

Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa bläää!

Kläder just nu: Leggings, svart tunika
Musik just nu: Oj, tyst här, glömt köra igång radion!
Vad sa du senast: Va bra, tack ska du ha, tack, hej!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ???
Sommarplaner: Sola o bada o pina colada.......

Är du bra på matte: 1+1=2, nej inget vidare faktiskt=/
Fisk eller badkruka: Badkruka...
Saft eller alkohol: Konsumerar så lite alkohol, men alkoläsk då!

Längd och vikt: 1,63 o en halv!! Vikt vad är det?, hm..har inte vägt mig sen jag vägde för mycket, tror 68=0
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol=)))
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Överlevnadsbok, Första hjälpen låda, Jolle=) eller.......
Spelar du nåt instrument: Jomenvisst! Piano, klinkar mig fram.
Morgon- eller nattmänniska: Både och konstigt nog=)
Sparare eller slösare: Sparare=0 kan nog slösa med=)

Vem är viktigast för dig: Barnen o maken=alltid!
Bästa film: Oj, finns sååå många!
Tror på liv på andra planeter: Absolut, varför skulle vi va dom enda?!
Kommer du ihåg din första kärlek: Javisst!
Älskar du henne/honom fortfarande: Asg..no way!
Har du några homosexuella vänner: Javisst
Tror du på mirakel: ja, men inga som händer mig=(
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njaaaa....
Ser du på kärleken som ett misstag: Aldrig!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har 4 st, absolut klar med mitt!

Bio eller promenad: Promenad=)))
Är du kittlig: Född befriad från sånt
Snarkar du? Kan jag aldrig tro...
Rädd för insekter? Mindre nu än förr
Äckligaste insekten: Herr långben spindel usch!
Största svaghet: Choklad o kaffe o M.U
Det här är jag bra på: Laga mat, skriva, tänka åt samtliga familjemedlemmar, städa och gnälla=0

Bästa bok? Pojken som kallades det o fler därtill tex Carolina Gynning

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ja varför inte osynlig, gud va med saker jag skulle hitta på, Uggla skulle direkt bli drabbad(mohahaha)
Chips, morötter eller godis? Chips o godis...
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nää, bloggar...

Har du nån flickvän/pojkvän? Make!

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Hmm...det vet man aldrig=)

Stökigt eller välstädat? Välstädat 
Gungar du på stolen? Nuep
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag är ju höjdrädd, never!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? Åska!! Höjder!!!
Saltar du på maten? Nej, maken saltar för oss båda=0
Gillar du att sjunga? Absolut, familjen älsk....inte min sång=)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Konsumtion..kom inte in på vad jag ville=/

Anser du att du är stark? Absolut...
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan...
Har du komplex och för vad? Nja..skulle vara min fula näsa dåra!

Röker du? Nuep..rökfri sen 25/6-06

Snusar du? Ja nikotintuggummin=)))
Använder du knark? no whay!!
Kaffe, te eller inget? Kaffe....

Har du en besatthet? Absolut.....


Kommentarer
Postat av: Elin

ja sannerligen

2008-02-04 @ 15:51:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Annsingen

Hahaha ja försök undvika det:))

2008-02-04 @ 18:14:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0