Har jag gjort rätt?!

Har gått klart för idag, blir väl att jag går några till steg inne, fram och tillbaks mellan köket o vardagsrummet för att fixa te typ, men promenaderna är jag klar med=)).
Blev inte samma resultat som igår, men jag är nöjd iaf=).
EN sak fattar jag inte=0, Jag har ställt in min stegräknare som det stod att man ska göra i broshyren dvs: Ta tio normala steg och dela bla bla bla bla, det fixades iaf, ställ in min vikt, oxå klart, så ska man göra enligt min stegbeskrivning. Men så var jag in på Lindas blogg, där någon som kommenterat hade en sida du kunde gå ut på, jag klickade där o kollade vad det var, där räknar dom inte som jag=/, men jag har gjort som min säger att jag ska ?????
Jag ska kolla om maken fattar något av detta, men tror iaf min är rätt inställd, som den ska....

Går som den ska förresten...hm hm hm..jag nollade ju min av misstag, inte roligt, sur fortfarande är jag över det=(.
Men ett tag ville den inte gå alls, min stegräknare är lite knäpp helt klart, kollade den titt som tätt då jag fick börja om...89 steg=), efter en halvtimme...89 steg=0 Eehe??? Nu råkade jag tappa den i golvet då jag dammsög, men lite ska den väl tåla va?!! Jag blev tvungen att skaka lite lätt på den för att kolla varför den stod still=/. Vola 3 steg till hade jag plötsligt utfört=/. ´Jag började om IGEN..3:e gången gillt=/. Så jag har inte gjort annat än kollat att den verkligen fungerar efter att den fick stille stopp=(. Hoppas jag inte ska behöva köpa en ny bara för detta underliga....lär visa sig....

Jaha eftersom jag inte lär sitta här senare (tror jag), så får jag väl räkna ihop mina steg för dagen då....

4000+89+4471=8560=)))

Jag är nöjd=)

Puss o kram på er/Mie


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du har varit..och tack för "peppningen"..den behövde jag...
då skriver jag dina steg 8560 steg!!!
Samma tid , samma kanal i morgon då!!!
Sov gott om vi inte hörs sen!!

2008-02-11 @ 21:01:53
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ewa

Jag ger mig nu för idag. Började lite sent tror jag. Men visst är det lite skumt när det gäller dessa steg.Men huvudsaken är väl att vi gör ngt. Kram

2008-02-11 @ 22:23:26
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Oj då vad du gått på i dag!

Det var nog jag som lagt in denna sidan hos Linda! http://www.stegraknare.se/omvandla

Jag börjar att räkna från och med i morgon!

JAg har enligt denna sidan gått 19 050 på stepoch aerobicspasset och sedan när jag köpte denna stegräknare Silva i eftermiddag har jag då gått ytterligare 612 steg bara inne! hehehe...

God natt!
Kram Sus

2008-02-12 @ 00:10:51
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Annsingen

Många steg! Morrn förresten!

2008-02-12 @ 05:06:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Roligt att du gick så långt! Jag skall börja att vara med i dag då jag införskaffade mig en stegräknare i går! =)
MEn jag fick ju min form av motion på Step-up i 90 min och det motsvarar 19 050 steg! Hehehehe...

Jag tar nog ingen före frukost prommis i dag eftersom det ser så kaltt ut eller rättare sagt det är -9 grader... Brrr... så kallt! Den blir lite senare i fm...
Lycka till i dag!

/Sus

2008-02-12 @ 07:45:37
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Linda

En ny dag och nya tag!
Stegis nollställd och vi ger oss ut på ny stegjagar dag!
Min stegis står på 343 steg nu..så jag ska ta en morgonpromenad när jag ätit frukost!!
Hoppas du får en underbar dag!!

2008-02-12 @ 08:53:41
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ana

Ja då slutar vår allas Uggla med sitt bloggande sorgligt men sant.Men jag hoppas att han kommer göra lite roliga saker som man kan gå och se och lyssna på.Jag kommer sakna mannen och hans blogg det är ett som är säkert.Men jag kommer att fortsätta titta in och se hur du har det.Ha det bra kram Ana

2008-02-12 @ 09:28:05
Postat av: Ewa

Läser att Uggla ska sluta blogga. Klara du dig? Eller bli det ut at gå... Kram

2008-02-12 @ 11:38:10
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0