I sommar 10 år....

Ska man då skratta eller rent av gråta...jag väljer gråta...buhääää!!
Vi blir aldrig klara med detta hus som vi ju faktiskt bott i nu i 10 år nu i sommar=0.
Jag blir crasy...helt galen, tokig och smått rubbad( är jag ju alla redan=/.)
Åhhhh vad jag önskar jag kunde vinna pengar till att fixa klart i detta hus(typ huset som gud glömde)....
Har skrivit till varenda jäkla program på tv snart, och tro inte det hjälpte, nehe dom renoverar nu mer bara till folk som har en massa pengar men tummen mitt i handen=0. Men hallå vi då!!! HALLÅ!!!
Maken är händig men tiden finns inte.....kanske den finns men inte här tycks den finnas iaf=/.
Pengar??!! Vad är det för något, våra tycks bara komma in så är dom med en blinkning borta igen...nästan iaf=/.
Vi har rustat sen vi flyttade in...rustat och renoverat och rustat och renoverat....BLÄ så trött jag blir!

Detta är vad jag skulle vilja bli klar med(då jag vunnit på Lotto eller något=)

* Sovrummet= Tapetsera, samt nya möbler och garderober längs hela ena väggen från golv till tak=)
* Lill toan nere= hel kaklat samt nytt klinkersgolv=)
* Nytt golv i sonen D´s rum=)
* Golv värme i hallen samt klinkersgolv=)
* Nytt tak i kök och hall(som är en enhet idag)

Där skulle jag vara nöjd, skulle kunna andas ut, tycka att jag hade lagom fint=)
Sen skulle jag kunna tänka mig ett nytt kök iof (vi har renoverat köket, men behöll stommen, vilket jag ångrar)

Men inte fel i att ha lite drömmar=)))) Typ ett vitt kök, vårat är mörkt...



Kommentarer
Postat av: Ulla

Hoppas du snart vinner pengar för det var inte lite du ville fixa, men jag förstår dig. Jag vill renovera vårt vardagsrum. Nu!!!

2008-02-18 @ 19:58:52
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Lina

Ge inte upp vännen =)

2008-02-18 @ 20:46:33
Postat av: Ewa

Gräset är alltid grönare på andra sidan... NI har ju ett
HUS!! Jag är avundsjuk,litegrann, på dig! Kram ( men jag fattar ändå varför man vill...

2008-02-19 @ 12:18:02
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0