Ingenting blir som jag tänkt....

Jahaja..skulle ta en promenad...eller hur?! Kommer ingen vart alls idag, skulle även röja, förfaller överallt på en dag=/, Suck!!
Har iaf nu skurat hela badrummet, och då menar jag skura! Tar alltid spolslangen där till min hjälp, blir renare då tycker jag och nu SKINER badrummet förhoppningsvis till imorgon=).
Jag ska ut på promenad...tur att folk peppar mig..Tack! Jag behöver det. Det blir liksom lite lättare att komma ut, underligt det där hur andra kan smitta av sig.

Jag har en MASSA saker kvar att göra....ojojoj!

Innan promenaden(som ska bli av) ska jag starta en maskin tvätt till, göra rent kattlådan, dammsuga och plocka lite, sonens rum gör jag inte, tänkte hjälpa han där ett tag, men HAN kommer få jobb då han kommer hem, jajamen! Bombnedslag...inte går det att dammsuga där inne inte=0.

Åter till arbetet.......



Kommentarer
Postat av: Annsingen

Mmm är en del serier man saknar...

2008-02-07 @ 11:51:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mizca

Nää, det är inte så roligt, men tur man har en förstående försteman/chef så det inte blir kalabalik för detta. Hehe ;)

Ha en skön promenad.

2008-02-07 @ 11:58:02
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Ana

Tänk att det är nog lika i många hem,satte just igång tvättmaskinen(datorn är i källaren så jag sitter en stund vid den)Men sedan väntar tvätthögen på att strykas och jag har redan kört runt huset med dammsugaren och tvättat av golven.Det tar aldrig slut på göromål här hemma...Ikväll ska jag ut och äta med 4 tjejkompisar ska bli väldigt kul.Ana

2008-02-07 @ 12:51:00
Postat av: Lina

Duktig du :D

2008-02-07 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0