Kväller....

Nu har man käkat middag igen då=), idag blev det köttfärsgratäng som maken fixat, jag hjälpte till att göra sallad=).
Efterrätt tog vi idag oxå, vi som sällan käkar efterrätter=/, idag blev det chokladpudding=).

Flitigt kollar jag min stegis, och jisses vad med steg, det trodde jag aldrig=).
Jag hade bestämt att jag skulle vara nöjd om den visade 7000, ojojoj, det är passerat redan, men kanske blir det mindre i veckan, jag ska ju jobba i maten på skolan igen, tjejen som brukar vara där är sjuk, så jag rycker in denna veckan, sen får vi se hur det blir=/.

Men imorgon ska ju starten gå, så försöker vara flitig iaf, sen att man blir ännu mer motiverad av alla dom som oxå ska vara med i Lindas stegräkning är ett +.

Vi släppte ut våran ena kanin på kvällshopp för ett tag sen, ja dom behöver ju skutta fritt så gott som varje dag, bara det att katten våran intog buren istället=)....F-n så kul det såg ut, katt i bur=))).

Ha en bra söndagskväll/Mie

Kommentarer
Postat av: Linda

Gå in och titta i min blogg på upplägget och skriv sen en kommentar om du är med eller ej!
I morgon kör vi!!
Lycka till!!

2008-02-10 @ 18:16:55
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sandra

Oh no, Kira knäppis;D

Nu vill jag oxå ha en stegräknare.. Ska nog köpa en imorrn=) Jag har ju en men den är ju värdelös så jag köper nog en ny så ska jag oxå börja gå lite=)

2008-02-10 @ 18:32:38
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0