Matlista, tvätt och telef.samtal!

Förrådet får banne mig vänta, man ska känna för sånna hopplösa rum, och jag känner inte för sånt slit idag=/.
Så jag tar och skriver en matlista istället och tvättar "som vanligt" och ska även ta och ringa en skola dotter R vill besöka imorgon=). Svårt det här med skolval, hur ska man om möjligt veta i vilken skola man tänkas kanske kommer att trivas i=/...Tror iaf dottern har bestämt sig, och det lutar inte mot närmaste alternativet..Icke!
Väljer hon denna skola blir det till att ta 7.20 bussen, ja den hade hon fått tagit i vilket fall som helst=/, men sen slutar dom halv 3, vilket gör att hon inte hinner med tänkt buss 13.45, så då måste hon ta nästa buss som inte går förrens 15.30, alltså kommer hon då inte hem förren halv 5 varje dag=0. Usch, jobbigt!

Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Jag började min rensning på vinden i förra veckan ,och visst är det skönt när det väl är igång.Men det är långt ifrån färdigt.Jag fattar inte varför man sparar och sparar på vissa saker.Nu åkte dotterns dockskåp,dockvagn mm.(hon är 20 och tyckte det kunde skänkas vidare).Har röjt bland kläder också,varför sparar man saker som man inte kommer i längre.Man tror man ska kunna banta bort ett antal kilon men det blir aldrig av.När man väl fått bort kilona är väl kläderna helt ute så då vill man ändå skaffa nya.Ha en skön ny vecka Mie..Kram Ana

2008-02-04 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0