Mina misslyckade steg=0

Idag blev det lite galet med stegräkningen, jag har gått jättemycket, det började krångla på jobbet, den stod still=0 men sen väl hemma fungerade den som den ska...MEN senare tog jag av den då jag dammsög hos makens morfar, den ramlade ändå bara av, sååå iaf jag satte på mig den då jag gick hem OCH vad gör klantiga jag sen..byter byxor o glömmer den lille rackaren=/.

Men nu står den iaf på: 4520

Imorgon ska jag inte klanta mig så=)

Snart ska jag krypa ner i soffan, och njuta av att det är fredag...åh dom är rara=)

37.gif

Kommentarer
Postat av: Mira

Lugn o ro???

No no no baby... här vilas aldrig!!

Ha bästa fredagen!!

2008-02-22 @ 20:29:27
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0