Onsdag=)

Så var vi mitt i veckan igen=)..Underbart!!
Ska städa o röja här hemma idag, jag har inte varit hemma så mycket, så nu förfaller hemmet vårat=/.
Idag ska jag fixa städningen i köket på skolan, så vi får se hur mycket jag hinner här hemma=0.
Som tur är skolbarnen på Naturhistoriska idag, så ingen mat till eleverna=).

Ska gå mina steg idag oxå, det var himla kul det här då vi är ett antal som peppar varann=)).

Ingen närvaro hos Uggla heller, klart jag kollade om iaf han skojade med oss, men NEJ!!! Snyft=(.

Nu ska jag hälla i mig kaffet o rusa till bussen med sonen S och sen vidare till fritids och köket på skolan.

Ha en underbar onsdag! Kram Mie


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jepps gamla kort är alltid rolig:)

2008-02-13 @ 07:49:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja man börjar undra.Sedan beror säkert mycket av min"stökirritation" på att vi snart ska dra igång en storrenovering och då gillar man inte alls hur man har det utan vill ha det nya på en gång:)

2008-02-13 @ 09:21:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Säkert en likadan jacka..Jag minns dom var populära:)

2008-02-13 @ 09:22:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ana

Tomt utan Uggla ,han var som ett måste på morgonen.En kopp te och sedan sätta sig framför datorn.Men nu är det slut på det roliga...Idag skiner solen här så jag ska gå ut på en skön långpromenad(kanske att man hittar lita vårtecken ute)Ha det så skönt .Ana

2008-02-13 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0