Röjardag nr:2

Så har man varit i röjartagen igen då, inte mer eller mindre än 2 garderober + 2 överskåp har fått sig en genomgång, problemet efter detta...hitta nya platser till dessa saker som inte fått ny plats, utan ligger här o där...
hur jag än kliar mig i skallen o funderar..så vet jag inte var dessa grejer ska få "bo" någonstans....
Efter 10 år i detta hus o 4 barn kan jag säga att vi hunnit samla på oss en jädrans massa prylar o skit=/.
Men inom kort blir det sopptippen... Here we come!!!!!

Även fast man är helt dööö o slut efter detta, tro inte stegräknaren tycker detsamma..ånej, den tycker jag är LAT=0
Tyvärr blev det ju mycket stillasittande o rensa igenom alla grejor...mina "ynkliga" steg idag: 5989=/.
Ny dag imorgon, så nya friska tag då...

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Ewa

5989 steg vad är det mot det du fått gjort. Jag blir imponerad!Kram

2008-02-28 @ 22:26:17
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0