Röjardag..

Eftersom vädret inte behagar mig denna dag, så blev det till att hålla sig inne..
Jag tog åter en röjning i förrådet, eftersom det var en viss herre som kom hit med hyllor senast jag var "klar" där..hm inga fler hyllor nu tack(hihi).
Hyllorna på plats! Jiiiha!! Jag kan ju för tusan..hahaha....
Ivrig som jag är(säger maken iaf) tog jag även en röj i den sk klädkammaren, som jag fortfarande inte fattar varför vi säger klädkammare om, finns ju inga kläder i den=0....Nytt namn från idag...Förråd!! Möjligen städskåpsförråd..jaja inte klädkammare iaf!!

Så ett tag var det saker banne mig överallt...SUCK! Kan man bli galen eller?!
Man vet ju för tusan inte var man ska göra av allt=/. 4 Kassar blev sopor iaf=0....
Har mer än detta kvar..Garderober mm...EN ANNAN DAG...Jag är trött nu...jäääääsp!

Middagstider...vad äta idag, jo tänkte fixa till kalkonkött, inte för att jag är sugen på det, mer för att jag inte hittade så mycket att välja mellan och för att maken tyckte vi skulle käka eftersom han skulle handla efter jobbet och kommer senare....Skulle hellre tagit något enkelt som tex..Pizza jamjam...en annan dag det oxå=/.

Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja jag orkade bara inte laga mat,....beställde till dörren:)

2008-02-26 @ 16:26:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja du ...det som är bra dåman renoverar är att det automatiskt blir en rensning också:) Kastade två sopsäckar i söndags...bara med saker och kläder vi aldrig använder..

2008-02-26 @ 17:22:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lina

Hej raring! Saknar er! Kramis

2008-02-26 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0