Söööööndag!!!

Jaha så var vi åter där igen då: Söndag! Varför rusar helgerna iväg så?!
Har ni snö? Här var det iaf någon som bestämde sig för at retas med mig, snö har det minsann kommit, inte mycket, men tillräckligt!
Har nyligen släppt av sonen hos en kompis, han ville leka! Vad är det för fel på mamma då?!
Så jag ska vara flitig, tänkte ta mig en rask promenad faktiskt, alla andra är ju flitiga så jag ska inte vara sämre jag inte!!
Ingen sol som tittar fram dessvärre men vi har från -6 inatt nu fått+-0, så hoppas det blir lite mildare väder igen=).
Tyckte dom sa det skulle bli regn i morgon, men veti tusan om det låter så kul, nog bättre med snön iaf, ingen lera och massa tjafs!

Jaha masar mig väl ut då=), ner mot havet=))))



Kommentarer
Postat av: Lina

och mej vill du köpa för 2,50 :(

2008-02-03 @ 14:03:41
Postat av: Annsingen

Ja emellanåt så:))

2008-02-03 @ 14:41:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja tänk!Vad spännande!:)))

2008-02-03 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0