Storstädningsdag=/

Idag var jag "mattant" igen på skolan, sen efter det städade jag och en annan tjej gympasalen=0, vi trodde inte det skulle ta så lång tid, kroppen mööör NU!!!
Tjejen som hjälpte mig började redan då jag var i maten dvs 10.00 och färdiga var vi 15.20=0...här snackar vi skitjobb=/. Men detta gjorde jag endast för tjejen som är sjuk, så hon kan komma tillbaks och slippa tänka på detta skitgöra som ju faktiskt måste göras!
Att det har blivit så skitigt hoppas jag nu våran chef tar ett snack med sportklubben om, nyckeln lånas ut till höger och vänster och dammet bara växer! Jag förstår inte hur man bara tar allt för givet då det gäller städningen..Hur ska hon som sköter den och då egentligen bara till skolan, hinna?! Fullkomligt omöjligt!

Nu är där bra mycket renare iaf, men visst, golvet skulle behöva sig en rejäl omgång till=0.

Imorgon är min sista dag som "mattant" sen ska kroppen vila=)).

Blir ingen promenad idag heller....Kallt ute och jag känner bara att jag vill umgås och mysa med barnen idag, ska kila iväg till dagis och sen till macken och inhandla hjärtan till mina hjärtan=). Maken är dessvärre på kurs=/.
En rar bild har dottern på sin blogg idag, hon och hennes pojkvän, så söta mina turturduvor=). Må den kärleken vara=). Kikar på dom två raringarna gör du här: Dotter S Bläddra lite ner i bloggen, imorse la hon ut den=)

Ha en fortsatt underbar Alla hjärtansdag!! Och imorgon fyller min make år=)) (står 0 på räkneverket, fattar inte varför det blir så)

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Njäe glass med köttbullssmak lät ju inte som någon hit:))

2008-02-14 @ 17:50:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lexie

Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag hittills :D

2008-02-14 @ 18:12:25
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Ewa

Jag säger bara stor i orden, liten på jorden. Mina fötter vill vila så jag få nöja mig med steg lite över 6000. Kan inte riktigt få in i lilla skallen att jag faktiskt inte är sjukskriven för ro skull. Men jag är så duktig att lura mig själv...Kram

2008-02-14 @ 19:23:09
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Lina

Glad alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0