Tack ni bloggisar som jag läser....

Som ni alla redan vet läser jag andra bloggar, självklart=). Ibland hinner man med ordentligt och ibland skiter sig allt=0. Som nu då jag ryckt in och extrajobbat, hinner knappt med att läsa=0.
Men jag försöker och jag vill verkligen läsa dessa bloggar....
Vågar jag ranga dom från 1-10? Njaaaa....Den blir svår, jag har vissa favissar och vissa jag läser..hm, knappt jag själv förstod det där, men iaf, jag gör så här......."Trummvirvel...........
Min favorit nr 1 blir.......åter igen "trummvirvel.......Ingen blir sur nu(lova!!!)

ANNSINGEN

Tack du rara för din suveräna blogg, och trotts bloggtorkan du har som jag inte ser..mohaha!!

Och för att ingen ska känna sig sotis, som jag verkligen inte vill, kommer jag lägga ut en blogg varje dag som jag läser ofta.( då jag inte har fullt upp vs)=))). Sug på den ni=) mohahaha...

Eftersom denna kvinna är galet förälskad i rosa, får hon denna
För sin fina blogg=).

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Men ÄLSKADE vännen ! Tack så mycket rara rara du! Så glad jag blir!!! Miljoner kramar!

2008-02-18 @ 19:14:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ewa

Wow, det var häftigt tänkt. JAg tar kanske efter så småningom. Hon är värd rosorna! Kram

2008-02-19 @ 12:20:24
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0