Var f-n är solen??

Somnade sent igår, men lyckades ändå ta mig upp i tid, runt 8 snåret iaf=), sonen väckte mig, tyckte det var ensamt då han varit uppe sen 6 tiden, morgonpigg han ja....
Mulet, grått och regnat inatt misstänker jag....huuu, jag vill ha sol=).

Solen försöker faktiskt pressa sig igenom molnen, hoppas den lyckas=), det är iaf ändå +8,5 grader...jiiihaaa!

Funderade ett tag på en vända till Ikea...njaaa, kanske...Vi bor nämligen hela 8 mil från Ikea, så det tar sin tid...

Har inte lust med något idag egentligen....

Ha en bra Söndag, och jag...hoppas på sol!
Dagens fundering....
Änglar finns dom??


Kommentarer
Postat av: Ylva

Klart änglar finns!

De dyker upp när man som minst anar det ;)

2008-02-24 @ 12:19:35
URL: http://fnurry.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, här regnade det i natt iaf. Ganska mycket till och med.

2008-02-24 @ 12:47:22
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0