Ah...

Kunde jag med ju:)!!!!

Nu ska man ju inte ljuga...hm...la la la la la la....

En vit lögn kan man ju altid ta till med, men i detta fall så funkar inte en vit.....

Tack tack tack till min suveränt begåvade underbara dotter:)
Ja det är alltså min kära dotter S som fixat med min blogg....ah..jag är så glad:)...ska fixa färgen på sidan imorgon, själv....om jag kan, jo jag har gjort det förr, men nyligen skulle jag ut där och ändra och! STOPP! Jag vågade inte...tänk om det blivit fel...och jag sabbat allt! Nej, jag ska vänta...MEN ändring av färgen kommer:).

Glad är jag iaf! Suverän dotter har jag!
Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hur snyggt som helst! Jag blir lite avundsjuk...men jag ska försöka om ett par dagar.

2008-01-09 @ 22:02:53
URL: http://www.lillaviola.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vet att jag är bra *skratt*

2008-01-09 @ 22:05:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Linda

Vad kul att jag gör någon nytta med det jag skriver..*L*
Din blogg är kanon...
Glöm inte tacka din dotter ordentligt!!

2008-01-10 @ 09:32:55
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ana

Jag tror nog att Uggla saknat bloggen lika mycket som vi har saknat honom(det får man väl hoppas iallafall)Sitter här och gruvar mig för ett tandläkarbesök,bara undersökning men ändå.Jag hatar att gå dit.Sak dom göra något i min mun så blir det både bedövningssalva och spruta innan dom får borra.Men jag hoppas att jag klarar mig utan hål detta år också,det är ju inte billigt att gå till tandläkaren.Jag lägger hellre pengarna på något annat kul.Ha en skön Torsdag.Ana (bloggen är jätte fin var stolt)

2008-01-10 @ 10:00:02
Postat av: Åza

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad snygg fram sida, vad hon kan din dotter S..
Kram Åberg.

2008-01-10 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0