Bara 3....

Om du bara fick välja 3 hela tiden....

3 prylar du tar med dig om du åker bort:

* Hårborste
* Hårspray
* 1 par trosor=)

3 kändisfavoriter:

* Magnus Uggla
* Mikael Persbrandt
* Sam Elliot

3 djur:

* Kanin
* Katt
* Marsvin

3 personer du tar med till en öde ö (ej familjen):

* Lina=)
* Åza
* Aida

3 Kändisar du tar med till en öde ö:

* Magnus Uggla
* Mikael Persbrandt
* Babben

3 saker du tar med till en öde ö:

* överlevnadsbok
* Första hjälpen låda
* Kniv

3 favoritsaker/möbler hemma

* Soffan (självklart den är ju ny)
* Tv- bänken/hyllan
* Uggla tavlan=)

3 favoritplagg just nu:

* Svarta tunikan
* Tunikan jag fick i julklapp=)
* Reafyndströjan=)

3 viktiga händelser 2007:

* Kursen i sthlm(fre-sönd, intensiv men lärorik om barn)
* Fotot med Uggla(hihi)
* S körkort(jag blev så glad)

3 jobbiga händelser 2007:

* Molly dog=(
* D o L´s seperation( den gjorde ont i hjärtat)
* När jag insåg att man inte kan få ett jobb pga sjukdom!

3 lyckonummer:

*' 7
* 2
* 4

3 önskningar jag skulle vilja genomfördes:

* Mer pengar=)
* Ett halvtidsjobb
* Renoverat sovrum

3 nära vänner:

* Åza
* Catzery
* Aida                                                                         
Mie
                                                                           
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den tar jag och snor=)

2008-01-05 @ 19:44:57
URL: http://Sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0