Bra och dåliga saker.....

Saker som varit bra resp. dåliga 2007:

Bra:                                                                                                                          
*Jag har varit frisk=)(borträknat fibron)                                                               
*Jag har mitt "lilla"jobb kvar                                                                                    
* Min tennisarm är 98% bättre                                                                            
* Åskade bara 2 gånger(puh)                                                                            
* Ingen snö=)                                                                                                          
* Njöt av våren o sommaren till fullo                                                                  
* Vi fick en ny familjemedlem(Kira)                                                                      
* R`s rum renoverades                                                                                          
* Jag fick en till syster(hihi=Å)                                                                              
* Vi beställde äntligen en ny soffa(kommer snart)                                             
* Jag fick gå en kurs jag ville                                                                                  
* Min dotter S fick körkort=) på 3 mån!                                                             
* S o B hittade sig en bostad                                                                                
* Ugglas konsert=)                                                                                                 
* Ugglas blogg=) (beroendeframkallande                                                            
* Vi rensade våran risiga rabatt till botten!!                                                          
* Fotot jag fick på mig och Uggla=)
* Jag startade en egen blogg
* S`s blogg
* Linas blogg
* Evas blogg(får mig alltid ett gott skratt)
* Jag började läsa om positiv energi=)
* Aida och jag är fortfarande bra vänner(gillar dig skarpt)
* Min tjejgrupp
* Loppisen(vi fick en liten hacka där)
* Det blev bättre i skolan för R
* Många läsare på bloggen=)
* Att Å och C alltid finns när jag behöver dom=)
* C o B kom över hit(ses alldeles för sällan raring)
* Taket på uteplatsen nästan klart
* Jag fick till slut all fakta om skitet vissa sprider,(tack syster)men tack vare det bröt jag upp allt.(hjärntvättad?)


Dåliga:


* Molly dog(vårat kära marsvin)
* Jag hittade inget arbete
* Min panikångest samt depression(något bättre nu)
* 2 sk vänner visade sig inte vara det(shame on them)
* Ingen riktig semester(pengabrist)
* Träffade aldrig Linda(ska göra det detta år, skäms verkligen) Love you!
* Ingen renovering av toan(pengabrist=(
* D o L`seperation( älskar er båda av hela mitt hjärta)
* För mycket sorg detta år=(, ni som känner mig vet varför)
* Vi åkte inte till C o B (ska det)
* Skrivandet gick för trögt
* En bror som trodde sig veta något om något eller mycket om inget, gjorde att jag bröt alla band!( bra kanske)


Finns säkerligen mer saker, men för stunden är detta vad jag tycker.
Det nya året ska förändras....absolut till det bättre=).
Har ett enda nyårslöfte(med för många spricker det bara), jag ska fortsätta ut och gå!

Kram allihop från Mie

Lina...jag tänker på dig nu med!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haller med om dina bra och daliga saker :(

2008-01-04 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0