Flitiga jag o Å:)

Jag och Å har nu varit ute på vår promenad..ah..ljuvligt, solen var ju framme med, och det går så mycket bättre:).
Å skulle in på affären på tillbakavägen, just som vi klev innanför fick jag sockerfall..f-n jag hatar verkligen mina fall...men har man låtit bli att äta får man ju å andra sidan skylla sig själv. tog mig hem iaf..OCH fixade lunch och stoppade inget i munnen under tiden:)....så mycket godare lunchen blev med en gång:). Så nu känns allt riktigt bra, promenaden har jag tagit, lunchen har jag ätit, och inga små godisbitar minsann:). Gott samvete!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi Kira är så rolig (och söt) när hon sitter och tittar på det man äter.. Man ser verkligen hur hon bara skulle vilja hoppa upp och ta det man äter och glupska i sig det själv. Hehe.. Lila Kirkki=P

2008-01-10 @ 14:23:54
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0