Hej igen!!!

Svar till E: Ja min dotter tricksar och fixar lite på egen hand, kanske har hon även frågat sin kusin som oxå designat sin blogg=).
Jag satt nu och tricksade och fixade lite själv, men vågar inte för mycket om det skulle bli galet fel!
Fick iaf lite svart färg på min övertext, som förut var lite väl osynlig=).
Men det där med bilder(hehe), där tror jag att S måste visa hur jag gör! Hon sa att det tog lång tid, så jag passar på när barnen är i skolan, annars vet man aldrig vad det blir med bloggen...soppa skulle jag gissa=).
Du kan oxå ta hjälp av bloggen, designadinblogg.blogg.se, den tjejen är duktig, men det är där jag läst och ändå inte riktigt fattar, hjärnan hänger inte med(hihi). Ja ja bloggen förvandlas nog till slut med lite fix och så....
Lycka till, och tipsa mig gärna!
Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0