Korta sagor med sonen!

Sonen är med i den här Monsterklubben, ja man samlar kort och så, denna gången var det ett kort med där man skulle säga olika saker, och sen på kortets andra sida fanns en saga, där de ord man sagt skulle in!! Ha ha gissa om vi hade kul asg:)
Så här blev en av dom....och jag kan tala om att sonen skrattade så han visste inte var han skulle ta vägen:)

En dag när jag gick på trottoaren såg jag till min förvåning en sabeltandad tiger på gatan. Först tänkte jag: shit pom frits så fort jag kunde, men min arm stelnade och jag kunde inte röra mig. Dinosaurien fick syn på mig och sprang emot mig med näsborrarna öppna. Den röt och andedräkten luktade öronvax! Jag var fortfarande stel av kyla och vrålade tillbaka mot dinousarien. Då tvärstannade den. Jag kunde se bestens sex meter långa tänder och började springa! Just då körde en röd motorcykel fram och en Molok hoppade ut! Den sa något till dinousarien på ett konstigt språk. Moloken vände sig mot mig och sa: han hade bara gått vilse och ville veta hur han skulle komma till djurparken". Efter det gick vi alla hem till mig och spelade Mario cart i fem veckor.

Ja tänk så sjukt det kan bli att stoppa in valfria ord i en saga.....

Tjing Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kul=D

2008-01-10 @ 21:16:24
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0