Kväller igen, fasligt så fort det går!

Letade åter efter en blogg jag läste...hm, som vanligt hittar jag den inte, tycker det är kul att läsa vissa bloggar, denna hade jag lagt under favoriter...men den går inte att hitta=0, sur blir jag..denna person har varit in hos mig, det tackar jag för, men hur f-n ska jag kunna läsa hennes nu då? Kanske går det en annan dag, hoppas det iaf.
Sen saknar jag vissa själv, har jag blivit tråkig? Hoppas inte det, eller vad vet jag(hehe), inte alltid man har någe kul o berätta precis...typ då jag ska sova kan jag ligga och tänka på något, vad som helst, och jag vet att jag tänk: det kan jag ju skriva om någon dag...sen kommer jag inte ihåg vad det var i vilket fall=/.

Maten jag gjorde idag var inte speciellt god....nästa gång blir det till att utesluta vissa ingredienser, som tex. selleri!(hua) den var inte god, jag har aldrig varit så speciellt förtjust i selleri, men när den nu var med som ingrediens kom den med, never again!!

Sen har jag haft en lång diskussion med dottern R:), hon är skapligt irriterad på en sk. kompis/klasskompis, orkar inte med henne alls, hon härmas hela tiden och är falsk som vatten. Vilka samtal vi har runt denna tjej här hemma!
Men snart, nästa temin, slipper hon henne, då byter dom skola:). Men det finns ju tyvärr fler sånna här tjejer, och jag hoppas verkligen vi slipper dessa disskutioner och en till sån här tjej!

 Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0