Lista som dotter S

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Deppig
Favoritgodis: Nogadour(hur det nu stavas)
Är det nåt du absolut inte äter: Sushi(stavas det så?)
Kläder just nu: Bruna mjukisbrallor=), svart tunika
Musik just nu: Alltid Uggla såklart=)
Vad sa du senast: S o R kan ni sluta nu!!(dom bråkade)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte
Sommarplaner: Inga speciella, skulle iof vara skönt o komma hemmifrån ett par dagar=)
Fisk eller badkruka: Lite mer av en badkruka nu för tiden, är ju så kallt i vattnet.
Saft eller alkohol: Saft=)tråkig, jag vet!
Längd och vikt: ca 1,63 o vikt ?? ingen aning faktiskt o vill inte veta=)
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: Våren, sol o lagom varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: överlevnadsbok, första hjälpenväska o kniv
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Mest nattmänniska men jag kan oxå hålla igång en tidig morgon=)
Sparare eller slösare: mitt emellan
Vem är viktigast för dig: Inte vem utan vilka. Familjen, vännerna, maken och djuren.
Bästa film: Oj, oj... Många
Tror på liv på andra planeter: Ja varför inte...
Kommer du ihåg din första kärlek: Vem gör inte?
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, verkligen inte, jag är ju gift=)
Har du några homosexuella vänner: Nja makens arbetskompis isåfall.
Tror du på mirakel: Javisst...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja varför skulle inte det gå?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jaaoo...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej varför det?!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: He he..jag är redan stor...har 4 barn!
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Nuep
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Rädd..nja om dom är närgångna då, typ getingar i ögonkontakt hua!
Äckligaste insekten: Långbenta spindlar(blä)
Största svaghet: Choklad, kan inte låta bli=)
Det här är jag bra på: Lyssna och prata med mina vänner
Bästa bok? Grafh
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Som hon i Hereos som kan läka sig själv. (Odödlighet)
Vad vill du jobba som? Inte vad jag blev till iaf=), polistekniker hade varit nice=)
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Bloggar
Har du nån flickvän/pojkvän? Yes, är gift!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nuep..tror inte det=)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Never, höjdrädd jag ju!
Vilken hand håller du gaffeln i? Om jag bara äter med gaffel så höger.
Hur är din drömtjej/kille? Vet ej....
Hur många syskon har du? 1 syster=) och 1 "bror"(vi har dessvärre tagit farväl av varann=0
Vad är du mest rädd för? Att det ska hända mina barn något
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Inte mycket, finns bättre krydda
Gillar du att sjunga? Jaoo..men sångröst har jag inte
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Ja konsumtion 2 årig då, den finns inte längre, varför? Ingen aning=/.
Anser du att du är stark? Är väl alla på sitt vis
Brukar du sola? Inte mycket...
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer tills det tar stopp
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Besatthet...Uggla besatt möjligen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0