MÅNDAG!!!!!

Jaha då var vi åter på veckans startdag..Måndag! Men jag tar mig igenom den..garanterat=).
Den började segt..., tyvärr satt jag och glodde på en film som slutade halv tolv=0, så jag har allt mig själv att skylla=/.
Tog mig en promenad direkt efter fritids nu på morgonen, runt spåret blev den idag, lite is här och var men annars var slingan rätt okej=). Då Å talat om för mig att en person gått denna slinga på 12 min!, tog jag tid!! Man blir liksom lite nyfiken hur f-n man kan lyckas med det=0. Hade även innan sheckat med en av personalen som går dagligen i en ryslig fart, hur snabbt hon tog sig runt där...hon sa 20 min!! Det kallar jag skillnad, och den kan jag nog göra..=0.
Väl i spåret kollade jag klockan och gick fort men inte speedade jag precis.....AH..17 min=).
Men 12 näe, då får jag nog f-n springa...typ småjogga, och det har jag ingen lust med.
Men å andra sidan, jag går för gåendets skull inte för tiden eller så, jag njuter av en kort promenad..thats it!
Så Å och jag kan fortsätta våra härliga trivsamma promenader utan stress=).


Nähe...nu blir det kaffe och en macka=)


Kram Mie


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Även god med andra bär ..som hallon då är den jättegod!

2008-01-21 @ 10:14:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mira

Fy sjutton!! Det var bra jobbat. Själv tar jag en evighet på mig när jag går.
Ha en underbar dag!

2008-01-21 @ 10:52:04
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Ewa

Jag har i nu på morgonen promenerat i 1 1/2 timme! Lagom är bäst sägs det, jag prvade motsatsen...Men nu ska lunchen ätas..snart.Det var jobbigt! Kram.

2008-01-21 @ 11:11:57
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0