Mat i all hast!

Fick med posten idag en till räkning=0, bara se glad ut och betala...eller hur, snart sinar det på kontot, alldeles för tidigt i månaden, så just nu sitter jag och hoppas att dagarna ska gå jättefort, så nästa lön(den lilla jag har) ska komma=). Usch gillar inte läget alls just nu. Men har ju alltid överlevt förr så....
Håller just på och fixar till middagen, fattar inte varför jag jämt gör den så sent, jag har haft hela dagen på mig att göra den, iaf har jag haft hela dagen på mig att kolla vad vi ska äta! Men har jag gjort det? Icke! Så eftersom maken och barnen har sin bad dag idag så blir det pasta i all hast med bacon och lite annat=). Dom ska iväg redan runt femsnåret=0. Och lilla jag ska iväg till dagis!
Sen blir det till att kolla läget med sonens skolväska och lite annat inför morgondagen, som jag naturligtvis inte heller fixat! Sista minuten mamman, japp det är jag det!

                                                                            

Tjingeling  Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0