Nedräkning och snö och sånt!

Roligt att L tar sig tiden att skriva på sin blogg=), like that! Igår skulle jag fixa en sån där nedräkningsklocka=/, bara att jag inte då är så haj på hur man gör!!! Det blev iaf att det står uppe till höger hur många dagar det är kvar till L kommer hem=), klocka var inte lika lätt...någon som kan detta kanske, och gärna med en lätt förklaring=).
Ja ja, sen var det det där med dagarna då=/, hoppas nu att det blev rätt, L åkte 1 jan, var framme 2 jan Thai tid och dom (tror jag) åker hem den 16 jan, men kommer inte ihåg om det var Thai tid..hm.. så jag skrev 17:e på datumet för när jag skrev 16:e blev det fel, verkade det som iaf! Ja ja får se om mitt räknar rätt eller fel, kanske det blir så att när det står 1 dagar kvar är hon hemma(haha). Jag är iaf glad att jag överhuvudtaget lyckades med detta=), snacka om att hjärnkontoret fick arbeta=).
Idag till min fasa snöar det=(, vill inte!! Hör ni det där uppe? Jag såg verkligen fram mot våren, tänkte till och med att man kunde fixa lite ute redan i februari=), men det satte vädret stopp för minsann!! Man ska tydligen inte tänka så alls, för då dalar snöflingorna ner=/.
Så alla ni som nu älskar vinter och snön...UT med er nu, det är inte från insidan man ska älska den, ut och frys, gör era glädjetjut, åk skidor eller pulka eller något som ni gillar, JAG tänker inte ut och leka, tar bara en kall promenad!!
Ja man är ju iaf tvungen att stå ut, men jag gråter inombords, kanske mina barn hittar ut, tror iaf sonen S har saknat snön, så för barnen skull är det väl bra=).
Sen hade jag tänkt att jag idag skulle baka bullar...det var någon E som frestades med sina fotade bullar på sin blogg=), men har jag gjort det? Icke..jag orkar inte, men skulle hemskt gärna vilja ha nybakade bullar till fika idag=).
Kanske det blir av...vem vet!                     

Mie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan för snö och kallt=/

Åhh bullar det lät gott=)

Kram

2008-01-06 @ 16:16:32
URL: http://Sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

haha jag gillar att du raknar ner formig, rart av dig! Jag ar hemma kl 2 pa dagen den 16 svensktid :)
Krammm

2008-01-07 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0