Nikotintuggummi!!!

Jo, jag är rökfri sen 25 juni -06! Stolt att jag blev kvitt den jävla drogen, men nu har jag ju gått och tuggat nikotintuggummi i 1.5 år...KUUUUL! Noooo! Trappade ner från 4 mg till 2 mg, redan efter ett halvår, och nu försöker jag tugga halvor...MINDRE KUL!
Någon som varit i samma jävla situation? Jag blir snart crasy, hur f-n slutar jag med tuggandet?
Jag har provat tugga vanliga, DET GÅR INTE!! Har gått igenom typ ALLA sorter av vanliga(urk)! Jag har försökt dra ner, OCH MISSLYCKATS!! Nu börjar mina tuggummin ta slut, och först tänkte jag: NU FÅR DET VARA NOG! Men såååå sur och vresig som jag varit idag, är inte speciellt kul för resterande familj. Så hur ska detta gå till?! Slutarökalinjen, det skulle vara bra med en slutatuggalinje just nu! OCH jag tänker inte bli rökare igen, fy f-n så illa dom luktar! Hur kunde jag?

              Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Näe nu får vi ta upp kampen mot dessa centimetertjuvar!
ROSA?? ÅÅÅÅÅÅ ja sa ju du var en rosa tjej;))

2008-01-27 @ 20:29:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Linda

Vad jobbigt....
Apoteket brukat ju skryta med att de hjälper gärna till...så ge dem något att bita i!!

2008-01-28 @ 07:55:27
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0