Nu är jag slut....

Vilken dag=0, först fritids och sen på det, makens morfars hem, och sen hela vårt hem, som jag inte ens börjat med=), hjälp!! Kanske skiter i hemmet här idag, jag är totalt död=/.
Det är lättare att städa borta, beror givetvis på att man slipper plocka, och makens morfar är ju pedant, vilket underlättar..ja inte hade jag dammat hemma om jag inte hade damm att damma bort, somliga är petiga=).
Jag får givetvis pengar för detta, MEN dom åker undan, jag ska spara dom till något, först tänkte jag spara till en resa, men långsökt då jag lär få spara i flera år för att få ihop till en resa=0. Så just nu vet jag inte, sparas ska dom iaf=). Semesterkassa kanske....

Ska kolla Pesans blogg med, jag är halvtrög då det gäller att förstå vissa saker som ska göras, måste kolla en gång till vad hon bad mig göra, jag var nog en aning trött i morse då jag läste=/. Tror hon menade att jag vunnit ett armband..eller var det ett halsband...eller fick jag välja=/, ja som sagt jag var inte vaken! Ska kolla!

Idag är det äntligen fredag=), love till lata dagar, ja hm jag ska ju iof till dagis ikväll, men inget större.....
Sen bjuder Magnus på drinktips igen, inte för att jag brukar följa dom och göra likadana, nehej, jag är oftast för trött på fredagar så jag får inte i mig annat än läsk eller te, tråkig? NOOOO!! Hela lördagen finns ju kvar för trevligheter!

Allt för stunden.....Prinsipesan nästa=)....Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Sköööööööönt att det är fredag igen .Ha en skön helg Ana

2008-01-25 @ 13:51:45
Postat av: Linda

Vad vann du nu då?..*nyfiken*

Jag har börjat hämta mig efter gårdagens svacka!!

2008-01-25 @ 14:22:16
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Annsingen

åå jag såg nästan dej som en rosa tjej:))

2008-01-25 @ 14:42:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

du går in på deras sida sert vilket smycka du vill ha för max 500:- sedan mailar du det til mig på [email protected] så gör jag beställingen till dig.

2008-01-25 @ 14:45:22
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ewa

GRATTIS!!! Det är väl kul att helt oväntat vinna något,när livet befinner sig i uppförsbacke. Det finns lite mening med livet:-) Trevlig helg! Kram

2008-01-25 @ 21:50:15
URL: http://www.lillaviola.blogg.se
Postat av: Ewa

Jag hoppas att du njuter utav din helg!! Kram

2008-01-26 @ 14:18:19
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0