Shit pom....vad jag har att göra=(

Eftersom jag absolut inte varit mycket av en pigg människa sen i torsdags, har så hemmet även förfalligt..."SUCK", jag känner inte för att städa=/, kollar runt bland bloggarna istället, jag har ju inte kunnat läsa dessa under zombietiden=/.
Skulle bli sååå jävla glad om någon tex bjöd med mig på en utlandsresa så jag fick komma bort och tänka på annat=), men vem f-n gör det=0.
Familjen har plockat och så där under mina zombiedagar...men jag gör alltid lite till=), ja ni vet vad jag menar=).
Så vad har jag att fixa med idag då?! Tex detta:

* Plocka ur och i diskmaskinen
* Bädda
* Dammsuga
* Badrummen
* Tvätten
* Plocka, plocka
* Hallen(fy f-n så rörig)
* Middag
* Läxor m barnen
* Storstädning av tvättstugan(blir nog f-n en annan dag=/)

Och det finns säkerligen mer...f-n så glad jag skulle bli om jag fick göra något nice, typ åka bort, betald semester=).
Dröm vidare............................................
Mie

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag drömmer ikapp med dig! Varför måste man alltid...Hmmm kväppa vi...Kram

2008-01-22 @ 22:39:42
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0