Sitter bara här och trycker och trycker....

Fastnade vid datorn en låååång stund, mina tankar bär iväg hela tiden till L, tänker på henne...hon sitter där i flyget..åhhh jag saknar henne!!! Snart, mycket snart är hon framme....cirkus kl 23.00!! eller var det 00.00?
Eftersom jag just nu, mest av allt, önskar mig bort, jag vill verkligen inte vara här!! Grått och kallt och trist(ni valde rätt dag L), jag satt iallafall och letade "billiga" resor....Jag menar billiga=/...ehehhee! Var får alla människor pengar ifrån?? Det finns inga billiga resor....åker man med barn, vill man ha bokat med hotell osv, och VAD!! Ska man råna banken då eller??!! Jag skulle aldrig ta lån för att få semester..Icke! Phuket=62.000:- och uppåt till typ 98.000:-=0
Kos=16.000:- och uppåt, no no no...mama mia!
Sen på det ska man ta sprutor a`1300:-/skalle=0 och inte att glömma!! Fickpengar!! Man vill ju inte leva snålt när man väl åker utomlands.
Det blir till att försöka spara, bara att jag inte har råd att spara...har igentligen inte råd att lägga undan något alls...så det blir länge man får vänta med att resa iväg, kanske har jag blivit pensionär när det blir dax=).
Jaaa det är tur att man kan drömma sig bort emellanåt iallafall!!!
Vad är väl Thailand.....när man kan sitta ihopkrupen i soffan med mjukisbrallorna på?!! Uhhäääa snyft=(.

Någon som vet BILLIGARE resor än jag kunde finna? Kanske kan  jag o familjen gå under bagage?=/. Asg!


Kram Mie                             www.scandinavianlaguna.com - drömboende i Phuket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0