Solstrålar...

Så var det onsdag igen..och idag är det bättre väder än gårdagen hade att bjuda på, solens strålar letar sig in, dammet blir denna dag tydligt...men det tänker jag fullkomligt skita i:). Skin på, jag sitter här och njuter iaf(hehe).
Innan jag hittade hit gjorde jag lite nytta, jajamen, jag har lämnat barnen, städat fritids, plockat i och ur diskmaskinen, plockat kläder, startat tvättmaskinen...med andra ord, tid att slappa lite nu=). Dagens dåliga torde vara att det är 4.5 minus ute, och luften hade förändrats till att få den där äckliga doften som stinker avlopp typ.. hua, not nice:/.
Har gjort mig en varma koppen ala kantarell samt en kopp kaffe..smarrigt.
Så vad gör man en dag som denna?? Kommer säkerligen på något........

Förresten så åt vi Tagliatelle m stekta räkor och pressad vitlök igår..gott faktiskt, och inte att glömma sallad=)

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Hej! Ugly Betty är ett av dom roligare programen som visas på Tv,jag följer även koloniområdet Iris det är lagom gulligt.Ska dra på mig termobyxor och cykla in till friskis och köra ett pass.Trist med kylan som kom,men det ska väl bli varmare redan imorgon enligt tidningen.Det blir mycket enklare allting när man slipper ett kilo lager av kläder bara för att gå utanför dörren.Ha det bra Ana

2008-01-23 @ 10:01:50
Postat av: Självaste Pesan

jag har haft känningar på att min gamla sjukdom är tillbaka.. och är den det så, jo då är det farligt. Jag blev inlagd otaliga gånger och höll på att förblöda..

2008-01-23 @ 10:36:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0