Städning och sånt:)

Idag var det tänkt att en kär vän till mig skulle kommit hit, men då hon och jag lider av samma sjukdom..så var hon på tok för dålig för att sätta sig bakom ratten och åka hit:(. Men men vi får ses en annan dag:).
Denna person som jag träffade via min fibro grupp, är en sån där person som man inte kan låta bli att tycka om:), hon behöver bara ge ifrån sig ett leende, och man känner sig genast gladare, känner jag mig ur form helt, får hon alltid mig att känna mig lite bättre...det är något magiskt över henne:). Jag är väldigt tacksam över att jag fått lära känna henne, och att vi passade för varann:). Hon är en sann vän, som jag definitivt inte släpper!
Så vad blir det då idag istället....städning, funderar jag på, har faktiskt börjat lite, så just nu går diskmaskinen,  har dammsugit av lite grann och ska nog ta bort adventsljusstakarna från något av fönstren:).
Sen hoppas jag att jag hinner ut och gå med kära Å oxå...hinner hur låter det? Men det råkar nästan jämt bli så när vi planerar att ut och gå tillsammans, hoppas gör jag iaf, trevligare med sällskap är det ju alltid.
Å är oxå en sann vän som jag träffade då vi hade barn i samma skola, henne släpper jag heller inte, och hon och jag har blivit som systrar för varann:).
Jaha...återgår väl ett tag till någon slags nytta...

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Åza

Kom ihåg nu att vi ska ut och gå innan sonen hittar hem..Ska vi säga vid 1 tiden kanske?
Kram Åberg.

2008-01-10 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0