Vilken jävla förmiddag!!!

Vaknade pigg och glad i morse, kan man tänka sig, jag pigg=/?!....Trodde ju då givet att dagen skulle fortsätta löpa på bra....naturligtvis=). Iväg med barnen och allt annat som ska fixas under morgonen...allt frid och fröjd, ja förutom att någon idiot beställt hit SNÖ...f-n f-n, gillar inte den personen just nu=/. Hur onödig var den inte?!, ingen snö under hela förra året och inte vid jul...jag får nog dessvärre stå ut, eftersom det fortfarande snöar, ve och förbannelse, det var säkerligen någon där uppe som kände för att jävlas då jag hade vårkänslor häromdan, lilla jag hade ju ställt ut en kruka med krokus..nä men se det skulle du inte gjort hehehe=).

Väl hemma skulle jag sätta igång datorn, och det var då jag förstod att denna dag inte skulle till att bli min dag=(, datorn igång...jag hann så mycket till att läsa att M.U klippt sig, sen bröts allt, jag klickade på uppkoppling, uppkoppling...2 sekunder...och så höll jag på tills jag trodde jag skulle flippa, svordomarnas julafton!! Datorn blev nära ett snödopp där ett tag=/, men till slut gav jag helt enkelt upp!

Så under fm har jag hunnit fixa i förrådet, men det blev f-n bara värre, golvyta till tvättstugan fick jag iaf, så nu slipper jag hoppa in i tvätteriet iaf=). Sen har jag även städat hallen, lite kvar där än men snart så...alla små saker barnen frågat efter, dom fanns under trappan i allt kaos, katten måste ha haft kul iaf=).
Ska försöka hitta en annan plats till vårjackorna....som hängt kvar under trappan(hihi).

Nu ska flitiga jag återgå.......kram Mie                             


Kommentarer
Postat av: Ana

Det var ett skit att snön kom,jag vill ha vår och det är nuuuu.Ana

2008-01-22 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0