ytterligare en lista...som dottern:)

Beskriv din stil med 3 ord?
Egen, bekväm, varierande
Vad innebär mode för dig?
Hänger inte med i allt, har inte råd heller:/
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Gina Tricot, H&M, Kapp Ahl
Shoppar du second hand?
Nuep!
Vilken är din favoritdesigner?
Har ingen speciell
Vad är din favorit i vår?
Tycker inte om 50/60 talet så jag fortsätter med Tunikor:) Definitivt kommer jag Icke köpa höga jeans=blä så fult!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Knappt inget, försöker köpa ett plagg iaf, det blir mest till barnen:)
Dyraste plagget respektive billigaste?
Faktiskt ingen aning...kanske stövlar då för runt 850:-

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Om jag börjat jobba så:)
Brukar du tröstshoppa?
Ja ibland men inte så ofta.
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat för jag är kort.(inte jättehöga klackar dock), lågklackade skor är iof bäst för mina fötter:)
Vilken är din drömväska?
Ingen speciell tror jag.
Vilket blir ditt nästa köp?
Vet ej, barnen behöver ju mycket,blir nog inget till mig iaf, present till maken kanske?!
Favoritblogg?
Mr. Uggla(hehe) och döttrarnas S o R, och L`s (läser fler som är bra)
Vilka är dina stilikoner?

Ingen speciell. Kan visserligen bli inspirerad av någon kändis ibland, men inget tvång dock!
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Har alltid gillat mode, men svårt att hänga med ibland som sagt(iaf nu)
Vad vill du jobba med i framtiden?

Blivit för gammal för det tankearbetet(hehe)Polistekniker hade varit nice iaf:)
Favoritplagg just nu?

Tunikor, Långa tröjor, jeans o leggings
Favoritaccessoarer?
Min Gocci klocka:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det skönt med långpromenader?
Jag motionerade på Ikea idag istället....och shoppade!

2008-01-10 @ 19:08:28
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0