Zombien..eller rent av Mumiens återkomst?!!

Har mått pest, och jag menar verkligen pest!!! Jag är egentligen en person som håller allt inom mig, visar inte hur jag egentligen mår, bra? dåligt? Vad vet jag!
Igår väl hemma från N-je, hämtat sonen S och var så hemma igen...knäppt på datorn kollade bara Ugglas blogg...men kände mig bara så off!!! Orkade inte svara på kommentarer inte ens läsa igenom Ugglas alla inlägg, vilket betyder: Jag var verkligen i ett stort off läge=(. Vet fortfarande inte vad som hände mig, jag är idag fortfarande i ett off läge, men turligt nog en aning mindre off än gårdagens=/. Men nu först har jag knäppt igång datorn=/.
Igår efter en fruktansvärd middagslagning(ansträngande verkligen), tvingade jag mig till dagis, benen ville inte gå, kroppen ville bara lägga sig ner, jag led, som jag led=(.
Satt resten av kvällen i soffan och bara glodde in i väggen, orkade inte prata, brydde mig inte om vad som hände runt i kring mig, svarade knappt på tilltal, skit och pest!! Sov oroligt hela natten, och undrade om mitt liv skulle vara så här framöver...skitjobbigt, går inte att förklara ens.
Dottern S o hennes kille B var över hit igår oxå...hur trevlig kan jag ha varit? Men nu så här efter tror jag någonting i mig ville tala om att det är dax att jag bryr mig om mig själv lite mer, slutar dölja min fibro, slutar ljuga för mig själv om hur pigg och glad jag är, vilket jag ju faktiskt inte är!
Hur jag ska göra för att må bättre vet jag inte än, jag är inte som sagt i topp läge för stunden heller, men åtminstone kan jag röra mina fingrar igen, vilket jag inte kunde under vissa stunder igår, dom var som fastsatta i ett läge och det gick inte att röra på dom..skit läskigt just då, just nu är det som jag försöker dölja för mig själv att det faktiskt hände=0 Visserligen har jag suttit och glott idag oxå, fram tills för ett tag sen, men just nu är jag så åter på benen och undrar bara som sagt: Vad f-n hände?
Jag ska försöka ta det lugnt, säga till mig själv att jag minsann får och ska sitta och slöa, inga jävla måsten!


Eftersom jag vill vara med i Prinsipesans tävling hon har...så, jag kan inte länka=/.
Därför ber jag alla er som är sugna på lite tävling, att gå ut på Prinsipesans blogg, ni kan klicka på den nere på höger sida på min blogg så kommer ni till henne! Lycka till.

Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0