Åh ja e brun om bena....

Eller kanske inte hahaha...
Försöker flitigt nu iaf =). Sol vareviga dag...imorrn har dom sagt regn!!! NEEEJ!!! Jag vill sola igen, jag som inte gillar o sola har fått smak på det nu=).
Dom ringde nu på morgonen från pensionatet där jag jobbar extra...Jag sa NEJ=0....kanske mest för att aldrig något funkar där, ingen ordning på nånting tycker jag, men jag lovade att ställa upp en annan dag, det var så nämligen att vi tänkt annat denna vackra dag! Och ikväll är vi utbjudna med makens bror o respektive o barnens farfar, ja det är alltså farfar som bjuder, hoppas det blir trevligt och att farfar förstår denna gång när jag åter kommer tacka nej till alkohol! Jag dricker inte direkt alls och blir så lessen då folk inte kan ta ett nej. Ett glas av något sen så är det bra. Det är nämligen så att min sjukdom "fibron" tål inte att jag dricker, ja det har jag själv inte fattat förrens nyligen, jag blir sååå sjuk i kroppen så inte ens benen orkar gå, och då är jag hellre utan! Jaa trevligt kan jag ha ändå=).
Katten "Pelle" som flyttade in till oss i mitten av juni, bara så där, ja han är fortfarande kvar, har blivit så pass hemma hos oss att han fajtas med varenda grannkatt om sitt revir! Så om någon dag ska vi ta en färd till polisen och kolla om dom kanske kan hjälpa oss, då "Pelle" inte går ihop med vår katt. Om inte polisen kan hjälpa oss hoppas jag innerligt att gammelmorfar vill ha katten, han är ju fantastisk denna katt! Jag tycker det måste finnas någon som saknar en så rar och charmig katt som "Pelle". Men inte ett samtal utav våra lappar häromkring och inte en enda annons i sikte! Tråkigt=(.
Sonen S har dessutom blivit alldeles på tok förtjust i denna katt, vilket jag förstod det skulle bli tillslut, men fallet är att vi inte kan ha honom, och för barnens skull, skulle det vara perfekt om han fick flytta in till gammelmorfar 3 hus ifrån=))).
Säger så här till flertalet där ute..TA HEM KATTEN NU EFTER SEMESTERN; DEN KLARAR SIG INTE!!!

Idag blir det stranden igen och sol o bad, kommer det regn imorrn så är det ju lika bra att passa på!

Ha en ljuvlig underbar dag!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Åza

Passa på att njut nu i sol värme för snart har vi julen här hihi..Kram på dig! Åza

2008-07-30 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0