Dålig sömn..

Sov inge vidare denna natt, vaknade redan halv 5 o kravlade mig upp runt halv 6, då var jag less på att glo i taket=/.
Jag grubblar alldeles för mycket just nu, jobbet jag förvisso tackat ja till i höst(vik.) som är på ett år, jag behöver vissa svar på frågor för att kunna ta rätt beslut, men chefen är på semester=/, typiskt!
Att komma dit är inga problem, mer hem, förhoppningsvis får o kan jag åka med skolbussen, MEN bara om tiden är den rätta=0..Sen måste jag gå med i a-kassan igen så jag får stämpla, men det får man ju inte förren efter ett år!!! Och det blir ju inte riktigt ett år...suck stön, vilka problem=0.
Ska ta itu med det iaf, bara oron som hindrar just=/.

Snart ska jag iaf iväg på min morgonpromenad, barnen ville ju med idag oxå, så det blir till att väcka alla snart!
Höfterna tar knäcken på mig oxå..OJ vad gnällig jag känner mig! Men jag har problem med mina höfter sen flera år tilbs och nu när jag börjat gå(i alldeles för snabb takt) så gör dom sååå grymt ont, så jag går o haltar hela dagarna!
Men jag ska klara av detta...Absolut=).

Illamående känner jag mig med=/, mest pga av allt grubbel...som nog är bäst att verkligen ta itu med!

Sol ser det iaf ut att bli denna dag..nice...Vi ska in o ställa oss i kö till premiären av Narnia, blir nog toppen=)

Sen blir det till att kolla om jag behövs som extra personal ett par dagar, jag behöver pengarna!

Ha en underbar dag...Mie

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!Återkommer snart i min bloggmed info om möhippan som gick av stapeln igår...liiiite seg idag om vi säger så.))

2008-07-02 @ 07:24:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: linda

Ja som sagt..alla pengar är välkomna.

Synd bara att man måste jobba för dem..L



2008-07-02 @ 09:34:22
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Ann

Den var kanon...Mer bilder kommer så småningom:))

2008-07-02 @ 10:41:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0