Gamla stan=)

Idag packade vi in oss i bilen och iväg bar det till Stockholm (gamla stan), bilen ställde vi i Danderyd, svårt med parkering i stan=/.
FOLK mycket folk kan man säga, så vi då mitt uppe i allt hahaha...
Sååå härligt att strosa runt i affärer..hm host..tyckte inte sonen...som ville köpa det mesta.
Jag köpte endast en present till dotter S som fyller år snart, till mig hittade jag faktiskt ingenting!!!
Vi käkade lunch på ett litet ställe som jag inte kommer ihåg namnet på...dyr glass i en glassbod med nygjorda glasstrutar, ska aldrig mer säga våran glassbod är dyr! Shit pom...

En av vakterna vid slottet blev så fotad av dottern, stackarn eller???


Då vi åkte hem kom regnet vid Danderyd, skönt vi slapp det i Gamla stan iaf=).
Sen bar det iväg till Djursholm, åkte runt på varenda gata och häpnades över vackra hus=). Jag vill absolut bo där=))))).
Men plånboken lär inte tycka detsamma=///.
Nice iaf...

Magen min har kollapsat sen mac donalds igår då vi var i lillstan o kolla runt= aldrig mer mac donalds!!
Hoppas jag har lärt mig det bara?! Känns som tarmarna vrids runt och allt helt plötsligt skulle vilja komma ut=/.
Jaja...ha en skön kväll..jag ska hoppa i mjukisarna och krypa upp i soffan=).

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Åza

Men ni hade tur med vädret i alla fall där inne..Kram Åza

2008-07-10 @ 05:54:48
Postat av: Ann

God morgon!

Får ringa vårdentralen då dom öppnat.Han ahr fortfarande över 38 grader och hostar så in i bombens.

2008-07-10 @ 06:41:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äntligen ett blogginlägg;P

2008-07-10 @ 09:50:16
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, pappa mår bättre nu. Han klarade sig och ska nu försöka bli starkare för kommande operationer... Klart det är ledsamt att se honom plågas men man hoppas ju att detta är vändningen. Han har varit sjuk i många många år.....



Tack för ditt stöd!

2008-07-10 @ 13:21:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Nu är du saknad;)

2008-07-14 @ 06:35:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0