Long time....

Nu är jag här igen, håller inte vad jag tänkt, mycket som händer omkring osv.
Dotter S o hennes kille/sambo har nu äntligen semester=)=) Skööönt för dom att få slappa! Ja sen ännu bättre att dom är här ute i våran lilla by=)=).
Dottern (S) fyller 21 imorrn oxå=), åh jag är inte färdig med presenter än=0. Men men tror nog jag löser det..ska baka med och fixa lite!
Har skött motionen och gått sträckan varje morgon..ca 3 km i rask takt..knappt jag hinner med mig själv haha..
Eftersom maken jobbar denna vecka och nästa får jag gå själv, fast nu imorse hängde sonen på cyklandes då han inte hänger med i min fart annars!
Lördan o Söndan hade vi besök av min syster o hennes dotter J, så kul att äntligen ses=).
Dom kommer hit igen nu på Fredag och stannar till Söndag..kul kul! Och då är det G-hamnsdagen så det är ju perfekt att dom kommer då det är lite skoj här i byn, karuseller och lotterier och uppträndande mm=).
Vi hade kul då dom var här nu med iof, då var det helikopterflygning över G-hamn, så maken o barnen o syster o J fick sig en helikoptertur, jag stod kvar på backen jag, höjdrädd så in i baljan! Men ner kom överlyckliga barn som hade fått enorm mundiarre hahaha...

Nähe nu måste håret fixas och sen är det dax för frukost=). Ha en underbar varm dag!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla rara!

2008-07-14 @ 09:24:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: soffie

försöker komma ut jag med varje morgon det är så skönt att ha det gjort;O)

grattis till din dotter som fyller år!

må gott

2008-07-14 @ 21:51:36
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0