Vilken kväll...

Framme på Skansen var vi redan halv 4, väl inne, tyckte vi det var lika bra att knata iväg till scenen o kolla om det redan var kö...vilket det faktiskt inte alls var. Vi knatade runt i området och såg Amanda stå o snacka med några vakter, så vi vågade inte oss fram, till dotter R`s besvilkelse(ångrar det). Sen köpte vi även lite att äta o dricka, satt där på en bänk tills några vakter bad oss gå till avspärningsgränsen o vänta..alltså först i kön hahaha...ovanligt? nehejdå inte då det gäller mig=))).
Jobbig väntan ska erkännas, varmt o svettigt! På en skylt stod: Detta får inte medtagas in: Paraplyer, Alkohol, Kamera och något mer, vad det nu var...Kamera joho det hade vi ju med oss...
Jag ville inte fråga vakterna där, för då skulle dom ju fatta att vi hade en, inte så smart va?!
Så jag knatade iväg till den andra ingången för att fråga, OCH Nej kamera fick man inte ha=0..snopet!
Där en bit ifrån var även Martin....
Jahaja...gick tlbs till dottern för o med.d henne..Suck! (Från oss båda).
Gick ner till garderoben, som i sin tur sa att våran kamera var ok att ta med in=0..Ännu mer snopen!
Så pratade tillslut med vakterna som stod vid vår ingång...Ok helt ok att ta med kameran in..trodde dom=0
Kan säga jag blev fundersam...
När klockan äntligen var 18 och vi skulle in och då även bli muddrade, frågade jag åter en annan vakt om kameran, han kollade på den och sa OK=))) Snäll han! Muddrade och klara rusade dotter R o jag in och hamnade längst fram= Perfekt=).
Jaha..1,5 timmes väntan där framme då med ju=/.
Vi hade som vanligt "spännige" vakten framför oss(en som alltid är där då Uggla spelar), någon som vet vem jag menar? Han är speciell kan nämnas, Spanar brudar som...ehe...Jaja säger inge mer om han då...
Tyckte det var dåligt med folk i början, men runt 10 min före var det smockat och VARMT!
En super härlig kväll fick vi både av Amanda och Uggla...
Amanda som denna kväll med.d att hon denna spelning även spelade in sin video, så nu blev man med på den då=).
Men klart Uggla var bäst..som vanligt, konstigt nog är jag inte hes, så som jag sjöng och skrek och vrålade...
Trött dock, vi kom hem 02.10, jag klev upp igen halv 6 för o gå iväg till dagis, sen på det till makens morfar, så lite för lite sömn..jääääääsp!
Uggla drog en hel del skämt..som vanligt, fan så skön stil denne man har, jag slutar aldrig förundras=).
Han kunde låta som ett litet barn med, då han trottsade publiken mohahaha, lät så sött=))).

Bilderna återkommer jag till, dom kommer alltså..är bara för trött! Har bara en 300 bilder, flitig dottern var=).

Nu ska här i all trötthet städas!!!

Kraaaam från en mycket nöjd Mie

Kommentarer
Postat av: Åza

Fan fan att man ska jobba när du fick biljetterna fast din dotter vart väl JÄTTE GLAD i stället. Kram nu ska jag jobba på igen..Åza

2008-07-25 @ 22:09:16
Postat av: Fjärilen

Jo, jag har också hört talas om att andas i fyrkanter och jag försöker följa det men som du vet så är det inte alltid så lätt när hela världen snurrar. Hur gick din resa? Tack så mycket för ditt stöd, det värmer jättemycket. :)

2008-07-26 @ 10:13:19
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Ana

Hej igen Mie ! Det var ett tag sedan,men gud var roligt att du vann 2 Uggla biljetter.Min kära make vann 500 kronor i presentkort på G-kås i Ullared,han skrev en slogan .Visst blir man glad när man vinner något.Och du som älskar Uggla det kan inte bli bättre.Har varit och solat och badat i Tunisien i 2 veckor,helt underbart men lite väl varm.Det var 44 grader när vi kom ner,man kunde knappt andas.Vi orkade tyvärr inte med så många utflykter utan det blev sol och bad nästan för hela slanten.Imorgon åker vi ner till Helsingbor sover på hotell två nätter sedan blir det en natt i Ullared för att spendera presentkort + lite mer pengar.Min läkare har skrivet en remiss till Psyk här i stan,hoppas jag kan få hjälp där så jag kommer vidare ur denna skittillvaro.Ha det så underbart skönt så hörs vi senare i veckan igen.Ana

2008-07-26 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0