Helg...

Söndag igen då..men då göteborgarna är här så blir det rena rama Lördan igen ju=))).
Igår var vi på 60 årskalas hos svärfar, alla barn o barnbarn...Åska gjorde det visst me=0..vi var på pråmen så jag hörde inte direkt nått...Tack o lov=).
Trevligt hade vi=), jag drack ETT glas rödvin..ETT!! Nöjd är jag, jag mår ju bra idag=). inge bakis me andra ord!

Ikväll..hm ja snart kommer makens bror mfl hit..då tänder vi grillen och hoppas på att få sitta ute...
Så soooolen kom igen nu!!!

Blir väl ett glas rött idag med..räcker lagom för mig=).

Hoppas ni andra får en lika underbar Söndagskväll som jag tänker ha!
Nu dax att svida om o spackla trynet=)))...

Kram...Mie

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag hämtar dej;))

2008-06-29 @ 16:15:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: linda

Var det något mumsigt rödvin då?

jag älskar rödvin ett glas då och då!

tar gärna emot tips..L

2008-06-30 @ 14:53:20
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0