Tandlös....

Här är nu halvmulet och blåsigt, brukar vara det i vår lilla by.
Jag vill ha sol och ut och lägga mig en stund..men icke!
Hann iaf med bussen hem efter tandläkaren, skönt!
Sonen var förra besöket på röntgen pga att han aldrig fick någon ny tand då han tappat mjölktanden.
Det har nu visat sig att han inte har någon ny på väg..det finns ingen..PÅ TVÅ STÄLLEN I MUN!!!
Så i höst ska han till tandregleringen och då får vi se vad dom säger. Kommer se rätt konstigt ut om det ska fattas 2 tänder i munnen=0.
Visserligen sa tandläkaren att sånt händer ibland..Ibland???!!! Hur ofta då och varför??? Det fick jag inget svar på.
Hon sa skrattandes till mig och sonen: Tur det finns löständer=0 Löständer??? vid hans ålder(9).
Jaja..hoppas det löser sig detta! Det finns iaf inga tänder och trolla kan jag ju inte. Så.....



På återseende...

Kommentarer
Postat av: Ann

Du ser! Då kanske vi möts ändå:))

2008-06-16 @ 16:18:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

SHIT! Hur kan det bli så, inga tänder =S



Vi är nog lite roliga i våran familj. Hos Simon fattas det 2 tänder och jag har 1 extra tand ;)

2008-06-16 @ 16:45:53
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Elin

jag förstår exakt din tanke.. har varit precis så för mig.. man vill inte misslyckas eller misstas för att vara en person som ger upp hela tiden eller missköter sitt jobb. Det var och är min största rädsla...

2008-06-16 @ 21:18:28
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0