Ansiktsmasken

Jag kom iväg, och det var riktigt nice, 2,5 timmes skön avkoppling.
Vi var ett gäng tjejer på 8 stycken, samt 1 som höll i det hela.
Varsina platser runt ett bord där det var uppdukat för oss alla med skålar och spegel=).
Först gick hon som höll i det igenom vad Aloe vera var osv, jag visste redan ,
då jag varit på sånt tidigare, fast inte på ansiktbehandling då.
Efter det blev det skrubbing av ansikte o hals, nice nice=).
Sen ansiktsmasken..som jag inte gillade när den blev riktigt riktigt stel=0, det gjorde ont i mitt ansikte, men jag höll mig lagom länge, men blev den första till att gå o tvätta bort den=/, sekunden efter mig kom nästa tjej hihi..
Jag brukar lägga ansiktsmask, så varför det kändes obehagligt har jag ingen aning om.
Efter det fick vi ansiktsrengöring och till slut 3 olika krämer, mitt ansikte kändes riktigt fräscht efter detta=)).
Har ni aldrig testat?.. gör det!

På det blev det promenad hem=)..

Magvärken hade jag dessvärre hela kvällen och magen lät något fruktansvärt!
Känner fortfarande av den idag, fast något mindre=/, tror det är Kan jangen,
och ändå tog jag lite till av den varan nu imorse=0.
Men nu ska jag ta en paus med Kan jangen, då jag ju faktiskt inte känner av förkylningssymtomen längre!

Mie

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja det lät ju verkligen härligt!

Ska också boka in mig på en ansiktsbehandling!
Ja jag var flitig i går måste jag säga, men efter att ha varit stillasittande i över en vecka spratt det i kroppen att få röra på sig trots hostan som är kvar!

Kram ♥
Sus

2008-03-11 @ 09:15:24
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0