Bara jag..

Ska ta hand om mig själv nu när barnen är i skolan...
Så..kan inte bestämma mig om jag ska ta ett bad eller ett fotbad...hmhm...
Fötterna behöver vård, lite lättare att sitta med dom i blöt och sen skrubba,
samtidigt som ett bad lockar med tanke på vädret=/...
Regn här idag och inte den minsta lilla snögnutt kvar JIIIHAAAA!!!

Hmhm..näee lutar mot fotbad och en rengöring av ansiktet=),
ska på ansiktsmasksträff ikväll med ett gäng,
så lite skrubbeliskrubb innan kanske...

Sen lite gympa och avslappning på den.....
Bara jag dag idag..
image30

Kommentarer
Postat av: linda

har räknaren på mig..men så många steg blir det inte idag...
vi behällåer målet med 7500 steg denna vecka och ökar nästa...
i morgon är det "räkna allas steg" dagen...
och då ska vi slå förra veckans rekord på över 100000 steg.
Nu ska jag ta mig till soffan igen och sova en stund.
Ha en bra dag.

2008-03-10 @ 10:14:36
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0