Garaget är halvt färdigt..

Har röjt och röjt....
Fick slänga mer än väntat, tack vare musen!!!
Shit vad duktig den var att gnaga på ALLT! Inga dynor dock=)

Alla loppisgrejer sen i somras..Jo visst det mesta var det gnaget på=/.

En stor sophög ligger utanför, en jäkligt stor!

Så imorgon drar vi iväg till soptippen!

Sen att få garaget iordning..hmhm...
Tycker det ser rörigt ut hur jag än gör, är inget duktig på att planera och sånt, inte det minsta, så till hösten ser garaget ut som vanligt igen...
Trädgårdsmöblerna har redan hittat ut, står bara i vägen i garaget, så lägger väl över en presenning så inte grannarna tror jag blivit helt galen=).

Duktig som jag är, tog jag försöket till att lyfta en låda klinkers, tappade naturligtvis lådan i golvet=/( en del gick sönder), själv var jag glad, att mina fötter räddades!

Straffet är nu att ryggen värker något fruktansvärt, så om jag orkar fortsätta i morgon..njääää! Måste ju vara pigg på Söndag!
Rara maken fixade klart middagen som jag slängt in i ugnen, revbensspjäll, strips och sallad=) Det var den jag tänkt överraska dom med, hade tänkt grilla, men var fullt upptagen med mitt, så det blir en annan dag=).

Steg fick jag ihop oxå : 8630 st har jag att tacka garaget för=)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det Så ska det låta och njuta av Fredagskväll!!!

Kram Kram!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Morning! Det är skönt då man fär röjja undan Men så dumt med denna mus;//

2008-03-29 @ 06:37:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ana

Tack för dina ord,jag hoppas du kommmer att få hjälp så du kommer på fötter.Dom pratar så mycket om att få ner sjukskrivningarna,men då måste det till mycket hjälp och bra rehabelitering.Jag hoppas och vill så gärna tro att detta projekt ska ta mig en bit på vägen.Jag måste ha mycket hjälp och stöttning om det ska gå bra för mig.Något att se fram mot är Magnus Uggla på Fredag ska bli jätte kul att följa.Ha en skön helg.Ana

2008-03-29 @ 08:32:41
Postat av: Annsingen

Morning! Finally back on track!

2008-04-01 @ 06:13:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: lillaviola

Inget över att sälja till sommaren? Tur det finns "hurdjur" som städar åt en:-)

Hoppas du hittade ngt i N-tälje! Kram

2008-04-01 @ 14:43:50
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0