Ingen fångst..

Av mus...
Jo jag vet att det är grymt för musen, men förut fick vi in flertalet..och dom hade kalas på en j-la massa grejer, barnvagn, dynor, madrasser mm..
Men imorgon ska maken ta ut hösäcken, han misstänker att den kommer vara kvar i det goa höet, och kanske var det så att den redan bodde där då vi hämtade balen...vem vet...

Jag gillar själv inte att döda djur, men nu är den på mitt revir=/.

Däremot skulle jag ALDRIG ställa fram råttgift, det borde f-n förbjudas, med tanke på den plågsamma död mössen får..fy och usch! Kommer aldrig inköpas!

Jag hoppas för musen skull att den håller sig till det goda höet och att den gillar läget att säcken flyttar ut=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0