Ljustakarna

NU så är mina ljusstakar uppsatta på väggen=),
superfina, ska fota dom senare, och doftljusen i dom, så har jag 2 kvar till sen=))),
kommer dofta underbart här hemma=).
Nya kläderna inhängda i garderoben och allt det andra på sin plats i badrummet,
kokboken ligger kvar på vardagsrumsbordet,
den ska jag kika i nu en stund medan dom övriga glor på Andra avenyn, en serie jag inte glor på=0.

Så imorgon fyller jag 28 då hehehe...(41)
Tack Å att det stog 28 på mitt kort, man blir ju inte äldre än vad man gör sig=)


Mie

Kommentarer
Postat av: linda

Som du sa..man är inte äldre än man känner sig..*L*
Jag är nog kvar på 20, fast jg fyller 30 i år!

Det känns bra att sätta upp små mål, med belöningar!
Och helst med saker jag vill ha..(fast jag vill ha det mesta)

2008-03-16 @ 19:47:10
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, du måste lägga upp ett kort så jag får se hur det vart. Måste få upp våra med sen, undrar bara vart? Köket eller vardagsrummet blir det.

2008-03-16 @ 20:07:40
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Åza

Kul att du vart nöjd med dina presenter. Kaffe,tårtan och kaffebröden var super gott. Tack och kram från Åza med gubbe.

2008-03-17 @ 08:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0