Min dag..

Blev en lång dag idag..
Först åkte dottern och jag till sjukgymnasten, där vi var ca 1,5 timme,
dottern går väldigt snett med sina fötter och har ont i både fötter o ben pga det.
Med oss hem fick vi låna en ballansbräda som hon ska göra lite övningar på.
Jag skulle testa denna då vi kom hem..hahaha, ingen ballans här inte=).
Efter sjukgymnastiken bestämde vi oss för lite lunch,
att den skulle komma att bli en besvikelse är en annan femma, men.. ner gick den.
Det stället besöker jag inte igen..Bläääää=(
Sen hann vi inte så mycket i stan dessvärre, annat än att kika lite i 2-3 affärer en snabbis,
innan det var dax för bussen hem igen.
Väl hemma hämtades sonen upp o inköp gjordes till middagen..
Sen iväg till mötet med skolans lärare...
Det gick utomordentligt!! kors, hade jag inte väntat mig=0..
Så nu ska det hjälpas till(säger dom) med engelskan på alla möjliga sätt,
och dottern har klarat ALLA sina mål i skolan=).
Man slutar aldrig att förvånas=0.
Sen blev det direkt iväg för min del till dagis.
Väl hemma igen höll maken på att sätta ihop sonens nya datorbord,
 så just nu är sonen i full karriär med att ställa allt iordning.
Hans ögon glimmar idag kan jag säga, han blir såå lycklig när han får något=).
Speciellt extra glimmar dom över detta efterlängtade databord=).
Fullt upp hela dagen blev det iaf=/. Stegen ökade iaf, hela 12252 st fick jag ihop bara så där=).

Dottern S och pojkvännen B befinner sig nu uppe i Örnsköldsvik, ska imorgon på begravning=/.
Dom åkte 12.00 och var framme nu=)
Snö är det ju där uppe med, så hoppas dom tog med sig skor för vinterväder.
På Lördag kommer dom till oss har dom sagt, måste bli sent det tror jag.
Längtar!

Apropå det, Stockholmsplanerna blev ändrade=(.

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar kvälll rara du!

2008-03-13 @ 21:09:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: linda

Vad många steg du fått ihop!
Och vad skönta tt det gick bra hos sjukgymnasten och hos lärarna!
En bra dag hos dig med andra ord!

2008-03-13 @ 22:58:13
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Åza

Hoppas du fick en lung och fin/skön kväll (torsdag). Vi hörs senare under fredagen..Kram Åza

2008-03-14 @ 05:17:20
Postat av: Annsingen

Morning!

2008-03-14 @ 05:35:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: linda

Ja, vi är ett tokigt folkslag...vi bloggare!

2008-03-14 @ 09:12:23
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0